lørdag 9. mai 2009

Jehuu helg igjen

Elsker helgene :). Det er så deilig å ha fri hele dagen, og bare gjøre akkurat det man vil. I dag har jeg sovet leeenge, og føler at jeg har enormt med energi. Valpen og jeg rakk å gå en lang tur før det begynte å regne. Vi gikk kyststien mot Åsgårdstrand, en sti oppover mot en av gårdene, og ned igjen. Ble en god time :)
Har så smått begynt å komme liljekonvaller i skogen nå. Gleder meg til de har begynt å blomstre, finnes ingen lukt som er bedre.


Film av valpen i skogen i dag:

Etter turen, dro vi ned til pappa for å se til kattene. Pappa har kjøpt ny campingvogn som han holder på å ordne i stand i Stavern. Marie og Mia var derfor alene hjemme og passet huset. Lille Marie pusen har blitt barbert over store deler av kroppen på grunn av store floker i pelsen. Men hun er super fornøyd og koser seg ute i sola sammen med Mia. Gleder meg til jeg kan ta med Marie hjem igjen. Savner henne..

Ingen kommentarer: