mandag 20. april 2009

Ut på tur, aldri sur

I dag er det mandag og ny uke. Var ikke noe artig å stå opp i dag tidlig, men godt at det har blitt lyst ute når man står opp. Det er mye å gjøre på jobben om dagene, så regner med det blir overtid på meg denne uka.

I morgen skal jeg få takst på skaden som oppstod under innbruddet i bilen. Er veldig spent på hva den kommer på. Om det lønner seg å ta det på forsikringen eller ei. Har begynt å låse garasjen igjen, så dersom noen uvelkomne skulle ønske å bryte seg inn i bilen min igjen, må de først komme seg gjennom garasjeporten. Bare for å opplyse: Det er forsatt ingen ting av verdi for andre i bilen min.

I kveld var valpen og jeg ute på joggetur. Holder på å løpe inn de nye joggeskoene mine. De er forsatt helt fantastiske :). Måtte ta fram mobilen å ta noen bilder av solnedgang i kveld.

Solnedgang på Borre


Hvitveis

Valpen på joggetur

Ingen kommentarer: