lørdag 3. juli 2010

Drømme mannen er min

25/6-10 endelig fredag og jeg gledet meg til å dra på piknikk med kjæresten og valpen. Det jeg ikke visste var at han hadde planlagt noe mer :). Han hadde tenkt på alt, og ingen ting kunne vært mer perfekt enn hva det var. Han gikk ned på kne foran meg, hadde kjøpt nydelige ringer til oss begge, roser, jordbær +++. Andreas er den drømme mannen jeg ikke trodde fantes i virkeligheten. Han er rett og slett helt perfekt! :) -og han er min.


Lille valpen var med pappaen sin på jobben i går, og det var visst veldig stas. Der fikk hun hilse på og sjarmert alle beboerne.
Under tisseturen med Andreas i formiddag, stoppet det to gamle damer som bare måtte klappe og kose med valpen. Jeg stod på trappa og fulgte med dem, og som mamma ble jeg selvfølgelig veldig stolt. De syntes hun var så pen og velstelt, og hun ene gamle damen "måtte bare" gi henne en god klem. Denne damen er også forøverig den damen som bor i 2 etasje i blokken vedsiden av her. Mamma forteller at denne damen alltid lukker opp vinduet sitt for å se på valpen når hun er ute med Kaysen.

Nå skal vi til holmis å hilse på små valpene :)