tirsdag 7. april 2009

Super helg

Nå koser jeg meg :). Skikkelig deilig med påskeferie. I helgen var det strålende vær, så benyttet sjansen til å være ute og slikke sol. Var hundevakt for lille Bella, så ble noen langturer på små valpene, svigermor :) og meg.



Følte meg skikkelig bortskjemt på lørdag. Fikk verdens største og beste påske egg av foreldrene til kjæresten. Var alt mulig spennende saker pakket ned i egget. Og det beste, var at alt var skikkelig "meg ting" :). Så er bare kjempe heldig. Valpen var selvfølgelig også husket på, så hun fikk masse hunde snacks og en artig ball leke som jeg tror vi kan få det gøy med.


Har begynt på prosjektet nede i gangen med å male panelet. Har hatt malingen stående siden i høst, så deilig å kunne begynne på det nå. Klarte selvfølgelig å ødelegge grunningen pga frost på loftet, men ellers ser det greit ut. Fikk grunnet lister, en benk og et bord i går.


I dag har jeg hatt middagsgjester :). Mamma fant en svineribbe i frysa som jeg fikk i oppgave med å tilberede, siden hun har vært på jobben i dag. Nå har gjestene akkurat gått, og maten ble perfekt.
I kveld blir det joggings på valpen og meg :).

Ingen kommentarer: