tirsdag 24. mars 2009

Jeg er tilbake

Nå har jeg vært PC-løs over lengre tid, så det er skikkelig deilig å endelig kunne sitte hjemme å kose seg med vg.no :). Har ikke fått msn enda, men får se om det ordner seg etter hvert. Ellers leverte jeg den gamle dataen min til Fredrik, så kanskje han kan klare å redde den etter 3 års nedtid.

I helgen var jeg i Nederland hos kjæresten :). Det var en helt perfekt helg, koset oss masse :) :). Gleder meg allerede til neste gang jeg skal reise ned.
Valpen var hos bestemoren sin og sov hos tanten fra lørdag til søndag. Syntes kanskje hun har blitt litt trulten etter løpetiden hun akkurat har hatt. Hun har fått enormt apetitt og spiser som en hest. Kanskje det ligger i instinktet at hun skal i seg nok næring(?), i tilfelle hun hadde vært med valper. Ellers står alt bra til her på Skoppum :). Vi var en liten tur i holmis idag og gikk tur med Marita, Odd og Bella. Til helgen skal vi treffe Anne-Lise og lille Tobias :)

Ingen kommentarer: