lørdag 22. november 2008

Eksamenslesing

Til mandag har jeg eksamen! Skrekk og gru! Den kom veldig plutselig. Har lest altfor lite, og vet at jeg burde åpnet boka mye før. Jeg må bare gjøre mitt beste ut fra det jeg rekker å lese i helgen.

I går var jeg i styremøte i hovawart klubben. Fikk hilse på Carmen som er tanten til Kaysa. Carmen er i motsetning til Cilke(moren til Kaysa)og valpen helt sort. Hun er også en del større. Sist jeg veide Kaysa viste vekten 32kg, mens Carmen veier 36kg.

En hovawart er en hovawart: Vi hadde telefonmøte med Siv fra avlsrådet og hun fortalte at den ene hunden hennes akkurat hadde spist opp en nylaget langpanne-sjokoladekake med fyll! Lille valpen var hos bestemoren sin i Horten mens jeg var på møtet. Fikk sms om at Kaysa hadde tømt hele godteriskåla i stua. Tror disse hoffene er særdeles glade i godsaker :).







Ingen kommentarer: