søndag 10. januar 2010

Prøver igjen

Nå er det en liten evighet siden siste jeg har skrevet inne på bloggen. Tiden har rett og slett flydd avgårde. Men tenkte jeg skulle prøve å starte opp igjen nå :).

Jeg har det rett og slett helt supert for tiden. Er så heldig å bo sammen med verdens beste kjæreste og valpen søtest. Nå er jula 09 over for denne gang, og hverdagen har startet opp.

Det er grusomt kaldt om dagene, så man kan nesten ikke gjøre stort annet enn å kose seg inne under pleddet. Seinere i dag skal vi på middag til svigers. De skal servere bacalao, og den er helt fantastisk god.

Har fått gått noen skiturer før det ble altfor kaldt ute. Jeg har aldri påstått at jeg er en reser på ski, og mine skiferdigheter kommer muligens fram i bildet nedenunder.



Therese var hjemme i jula, så vi fikk gått en deilig tur i lysløypa her på Skoppum. Forholdene var perfekte!


2 kommentarer:

Anonym sa...

HURRAA!! herlig å ha deg tilbake:)

Anonym sa...

savner bloggen din jeg..