søndag 1. februar 2009

Utfordring

Da har utfordingen kommet videre til meg, og så klart skal ta den :).
Har fått den fra Lillians verden, og den består av en rekke spørsmål som skal besvares.

4 favoritt programmer på tv:
  • Hotel Cæsar

  • Ekstrem oppussing

(prøver å ikke følge med på så mange programmer på tv'en, blir så fort avhengig ;) )


4 ting jeg gjorde i går:

  • Prøvde å løpe tur med valpen, men var så kaldt (-7) at det reiv i nesa

  • Vasket kjøkkenet

  • Var på kino med venninner

  • Leste "Flaggermusmannen" av Jo Nesbø, som jeg ble ferdig med i dag

4 ting jeg ser fram til:

  • At Andreas kommer hjem om 18 dager :)

  • Sommeren

  • Kose med tantebarnet mitt :)

  • Gleden Kaysa viser hver dag jeg henter henne hos dagmamman

4 favoritt restauranter:
  • McDonald's (joda Andreas, det er en restaurant)

  • Big Horn Steakhous

  • MamaRosa (finnes den fremdeles? )

  • Peppes
4 ting på min ønskeliste:
  • På toppen av min ønskeliste står det Andreas :), gleder meg enormt til han kommer hjem for godt


Sender utfordingen videre til Virre Virrvar og Odd og Bella

1 kommentar:

Anonym sa...

utrolig hyggelig;)